الاثنين، 29 يوليو 2013

قطايف 19



بناء على طلب الجماهير
نقدم مسلسل اخر لفؤاد المهندس و شويكار
عشان سواد عنيها



عشان سواد عنيها


حل فزورة امس
كالعادة
دينا ممدوح 
اية محمد
الحل هو اسكندر منسى

 فزورة اليوم
ما اسم هذا الممثل 

هناك 6 تعليقات:

Bent Men ElZman Da !! يقول...

الفزورة : محمد التابعي
بس ليه النهاردة فزورتين علي بوست واحد
كده إحنا لينا قطيفايه نقصه هههههههه

أمـانـى عـادل يقول...

بالنسبة لحل الفزورة..
على ما أظن ان اسمه
الريس متقال
مش متأكدة بصراحة
يكفينى شرف المحاولة:)))

شمس النهار يقول...

انا عايزة اشكرك ياابراهيم علي القطايف دي
انت بتذكر وتحي ذكري ناس
الفن المصري بني علي اكتافهم
ناس كانت بتحب الفن للفن مش للفلوس امتعونا بغير اسفاف
شكرا لك

رحاب صالح يقول...

انا بموت ف الثنائي ده شويكار والمهندس
وكنت لسة بتفرج علي سك علي بناتك ف السحوزر من يومين انا واحمد
انا النهاردة قررت اني انافس آية حماد بلدياتي وصديقتي العزية ودينا ممدوح صديقتي بردو
اشمعني يعني هما الي يحلوا المسابقة
الحل هو محمد التابعي كبير الرحيمية
محمد محمود احمد ابو شرابة وشهرته محمد التابعى ممثل كوميدى مصري ,اتولد ببورسعيد فى 23 مارس 1907

عيلتة اشتهرت بتجارة الجلود
اتجه للمونولوج وعمل بالمسرح المتجول
التحق بفرقة ببا عز الدين وفرقة بديعة مصابنى
ادى شخصية الصعيدى الساذج (عبد الرحيم كبير الرحيمية قبلى)
اشترك في افلام كتير مثل انا وحبيبي ولسانك حصانك عشرة بلدي السبع افندي ....وكفاية كدة بئي :)

Bent Men ElZman Da !! يقول...

معلش كنت في حالة تشتت فكرى :D ومش ركزت إنها حلقة جديدة :)
بس بردو انا عايزة قطفياية زيادة :D

aya mohamed يقول...

حلوة جدااااا
الحل محمد التابعى